אוטומציה ובקרה

פתרונות סוף קו

חברת MMTS מקבוצת קונטאל טכנולוגיות פועלת במגוון רחב של פתרונות סוף קו ואוטומציה למפעלי תעשייה.
התהליך מתחיל בשלב איפיון הצורך ומסתיים בהתקנה והטמעה של הפתרון.
השירות ניתן על ידי הצוות הטכני הגדול, הוותיק והמיומן של MMTS שכולל מהנדסים ואנשי תמיכה בתחומי המכניקה, החשמל, הבקרה והתקשורת.

ל- MMTS ניסיון מעשי של 30 שנה בהטמעת מערכות עצמאיות וביצוע פרוייקטים בשיטת: TURN KEY PROJECT. כחברה המשתייכת לקבוצת קונטאל טכנולוגיות, מציעה חברת MMTS מגוון רחב ביותר של פתרונות המשתלבים בקוו הייצור והכוללים: מערכות אריזה, מערכי שינוע, מערכי מישטוח, סימון מוצרים ומשטחים, בקרה ומערכות ניהול, אספקת חומרי אריזה מתכלים.

 

בין הפתרונות המתקדמים של MMTS:

פתרונות אריזה

פתרונות מותאמים באופן אישי (tailor made) לאריזת מוצרים מסוגים שונים. המטרה היא לשפר את תהליך הייצור במפעל תוך האצת תהליך האריזה והפיכתה ליציבה ומדוייקת יותר. כל זאת בהתאם לדרישות הלקוח.

סימון מוצרים ומשטחים

הסימון מבוצע במגוון שיטות לרבות הזרקת דיו, לייזר, סימון ישירות על קרטונים או הדפסת והדבקת תוויות. ניתן לסמן על מגוון רחב של חומרים לרבות פלסטיק, גומי ומתכות.

אפליקציית הסימון נבחרת בהתאם לסוג החומר, דרישות התפעול, קצב הייצור ומאפייני סביבת סוף הקו.

אספקת חומרי אריזה מתכלים

הפתרון ההוליסטי של MMTS כולל גם אספקת חומרי האריזה והתאמתם למכונה. סרטי קשירה pet ,pp, סרטי קשירה ממתכת, מכשירים מותאמים לסרטי הקשירה, סטרץ מכונה, סטרץ ידני, נייר דבק, סגרים לסרטי קשירה ועוד.

מערכות קשירה

מערכות אוטומטיות או חצי אוטומטיות לקשירת משטחים ומוצרים. מכונות קשירה ורטיקליות או הוריזונטליות מתאימות למגוון רחב של תעשיות ומותאמות אישית בהתאם לצרכים של קווי הייצור.

מערכות עטיפת משטחים בשיטת הסטרץ או ההודינג

מערכות אוטומטיות וחצי אוטומטיות לעטיפת משטחים. ניתן לעטוף בשיטת פרי סטרץ’ או בשיטת הודינג סטרץ’. העטיפה אוטמת ממים ואבק.

מערכות שרינק

מערכות אוטומטיות או חצי אוטומטיות לאריזת מוצרים בשרינק. המכונות מאפשרות התאמה מירבית לגודל החבילות וכן מאפשרות קביעה של מספר החבילות המולחמות על ידי מונה אלקטרוני. ישנן מערכות המאפשרות עבודה עם יריעה מודפסת וכן שילוב קרטון פד בתחתית המערכת.

מערכות PICK AND PLACE

מערכת לשימוש במגון תעשיות שמטרתן איגוד מוצרים בצורה אוטומטית ע”י גריפר בתוך קרטונים וכן פתיחה וסגירת קרטונים אוטומטית. המערכת מרימה את המוצרים ואז ממקמת אותם על המשטח בצורה מדויקת ומהירה. המערכות מתאימות למוצרים בגדלים ובמשקלים שונים.

מערכות שירוול

מערכות אוטומטיות לביצוע שירוול על מוצרים בודדים . המכונות מלבישות שרוול שרינק על מוצרים בקצב שיכול להגיע למעל עשרה מוצרים בשנייה  ברמת דיוק גבוהה במיוחד. השליטה במכונה יעילה ונוחה למשתמש.

מערכות הקמה או סגירת קרטונים

מערכות המכוונות באופן אוטומטי לסגירת קרטונים והקמת קרטונים בקווי יצור או אריזה. מתאים לקרטונים במגוון גדלים בסגירה עליונה או תחתונה.

מערכות שינוע ומישטוח

איפיון וייצור מערכות שינוע ומסועים בקווי יצור וכן מערכות מישטוח לסידור מארזים ומוצרים. וממשטחים (פלטייזרים) מבית scaligera.

למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם וולד בלגולה

מעוניינים להגביר את יעילות הייצור?

צרו איתנו קשר

פתרונות סוף קו
שי גרשון - Shai Gershon

שי גרשון

מנכ”ל משותף

אודות:

מהנדס חשמל ומחשבים ובוגר תכנית לתואר שני – מנהל עסקים למנהלים של האוניברסיטה העברית, עוסק ביישום טכנולוגיות חדשות במפעלי תעשייה מזה כשני עשורים.

השכלה: 

מהנדס חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בן גוריון, בוגר תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.