מוקד השירות והידע – זמין לשירותכם

מוקד השירות של קונטאל, אשר מיצב עצמו לאורך השנים כמרכז תמיכה זמין ונגיש ללקוחות החברה, הרחיב את  פעילותו לתחום שיתוף הידע.

במקרים לא מעטים, נדרשים המשתמשים במערכות המכשור והבקרה להתעמק בטכנולוגיה ולהשקיע זמן יקר במציאת הפתרונות האופטימאליים.

מבדיקה  אשר ערכנו  בקרב לקוחות החברה, עולה כי הסתייעות במוקד השירות של קונטאל מקצרת באופן משמעותי את תהליכי העבודה ומאפשרת  פתרון למגוון רחב של בעיות ותקלות, הודות לידע המקצועי הרב שנצבר אצל מהנדסי החברה.

הנסיון המצטבר בקונטאל מביצוע עבודות מכשור ובקרה בקשת רחבה של יישומים ותעשיות והנכונות שלנו  לחלוק עם  הלקוחות את הידע, מייצרים ערך מוסף בעבודה השוטפת עם קונטאל בכל הקשור לחדשנות טכנולוגית,  עזרה באיתור ופתרון תקלות טכניות בזמן קצר וסיוע מקצועי של  מהנדסי החברה  תוך כדי גיבוי צמוד של היצרנים /השותפים העסקיים .

אתם מוזמנים להיעזר במוקד השירות והידע של קונטאל על-מנת לייעל את תהליכי הייצור, להיחשף לחידושים טכנולוגיים עדכניים , לקבל מידע מקצועי וממוקד הרלוונטי למקבלי ההחלטות בכל הרמות ולאפשר באמצעות הפתרונות שלנו חסכון באנרגיה והפחתה בזיהום הסביבה.

את מוקד השירות מנהלת אורלי נאסי – מתאמת שרות ושיתוף ידע. ענבל אחראית על קבלת הפניות בטלפון או במייל, ומבצעת בקרה ומעקב על ביצוע המענה, מהירותו ואיכותו ובדיקת שביעות רצון הלקוח . אורלי אחראית לתיזמון אנשי שירות השטח ואנשי המעבדה. לרשות השרות עומד מלאי נגיש של כל המערכות ואביזרי המכשור והבקרה אותם מספקת קונטאל. המוצרים הללו עומדים לרשות הלקוחות ומאפשרים לקצר את זמני ההתאוששות של מתקני הייצור ומיזעור הנזקים במקרה של תקלות.

מוקד השירות מאפשר קבלת ייעוץ בנושא גירסאות תוכנה, תאימות מערכות הפעלה ועדכונים שוטפים נוספים.

לרשותכם,

אורלי נאסי
03-9260300
orlyn@contel.co.il
03-9260340