חדשות מוקד שירות הלקוחות – מחלקת בקרה תעשייתית

מוקד השירות במחלקת בקרה תעשייתית בקונטאל עומד לשירותכם ומאפשר לכם לקבל מגוון שירותים רחב. המוקד מנוהל ביד רמה וברצון טוב על-ידי הגב’ אורלי נאסי. לאורלי ניתן להגיע בקלות באחת מהאפשרויות הבאות: טלפונית ל: 03-9260340, או בדואר אלקטרוני לכתובת orlyn@contel.co.il.

להלן פירוט על כמה מהשירותים שמספק המוקד:

  1. תמיכה טלפונית – במידה ויש לכם צורך בתמיכה טכנית טלפונית, המוקד ירשום את בקשתכם, יחד עם מספר פרטים שתידרשו למסור, כמו משפחת המוצרים, גרסת תוכנה ומהות התופעה. בהמשך, המוקד ייקשר אתכם למהנדס המומחה בתחום האמור, ולאחר מכן אף יוודא שהפנייה אכן נענתה.
  2. עדכוני גרסאות תוכנה – במידה וברצונך לעדכן גרסת תוכנה, אנא מסור למוקד את הפרטים המלאים, כולל את הגרסה. בהנחה שהתוכנה נרכשה כחוק, והנך נמצא במסגרת הסכם עדכוני תוכנה ו/או אחריות, המוקד יעשה את הנדרש לשם עדכון הגרסה. זה המקום להזכירך לבדוק ולוודא שאכן מוצרי התוכנה שבידך עברו חידוש להסכם. במידה ולא – אתה מוזמן לבקש מהמוקד הצעה לחידוש.
  3. קריאה לשירות באתר – לשם כך העבר למוקד פרטים על המערכת הדורשת שירות, ותתואם עמך הגעת איש שירות בהקדם האפשרי, ולפי זמינות הטכנאי המומחה בפיתרון הבעיה. במקרה זה, קרוב לוודאי שהטכנאי/מהנדס-השרות ייצור עמך קשר לצורך ההכנות הנדרשות בטרם היציאה, הכנות שעיקרן נשיאת החלפים שייתכן וידרשו. יש לציין בפני המוקד אם המערכת מצויה במסגרת אחריות ו/או הסכם אחזקה. לחלופין, המוקד יעביר אליך במייל או בפקס הצעת מחיר. מטבע הדברים, תינתן עדיפות בהקצאת טכנאי/מהנדס השירות למערכות שסופקו על ידי קונטאל ונמצאות במסגרת האחריות ו/או הסכם השירות.
  4. אספקת חלפים – לשרותך עומד מחסן חלפים לשירות. המלאי המצוי בקונטאל אמור לענות על צרכים דחופים. בפנייתך למוקד השירות אנא ציין אם החלפים נדרשים לתיקון המשבית מכונה או מתקן, ובמידת האפשר תקבל עדיפות ואספקה מיידית. ציין גם את צורת המשלוח העדיפה. אנו עושים רבות לשם חידוש ובקרה של מלאי החלפים, אולם אין באפשרותנו להתחייב לאספקה, אלא אם הנך נמצא במסגרת הסכם אחזקה.
  5. תיקוני מעבדה – לשירותך עומדת מעבדת תיקונים המצוידת במכשור מתקדם ובחלפים. המעבדה כוללת מערכות בדיקה מתקדמות וכל הנדרש לשם כיול. ברצוננו להביא לידיעתך כי ישנם מוצרים לא מעטים אשר אין אפשרות לתקנם, וכן שקיימים מקרים שבהם נדרש תיקון במעבדות היצרן.
  6. קורסים והדרכה – לשירותך עומדת כיתת הדרכה ששודרגה לאחרונה. אנו מעבירים קורסים ברמה גבוהה במגוון נושאים הכוללים לימוד, תרגול והתנסות. תוכנית ההדרכה השנתית זמינה באתר החברה. ההדרכה הינה בתשלום וכוללת ארוחת צהרים וכיבוד קל בהפסקות. ניתן גם להעביר הדרכה במשרדנו בדרום, בפארק התעשייה עומר שליד באר-שבע.
  7. הדרכה מיוחדת – במידה שהנך מעוניין בהדרכה מיוחדת המתאימה ספציפית לצרכיך, אנא העבר למוקד השרות את הפירוט על הצרכים ועל הדרישות שלך. המוקד יקשר אותך למהנדס המתאים, זאת לצורך בניית תוכנית מותאמת לדרישותיך. ההדרכה יכולה להתבצע גם אצלך במפעל, אולם אנו משוכנעים שברוב המקרים תפיק יותר תועלת אצלנו.

מעבר לכל זאת, כמובן שאנו קשובים לכל צורך שמתעורר, אז אנא שמור על ערוץ תקשורת פתוח, ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי לענות על צרכיך.